KLAUZULA INFORMACYJNA – ART. 13 ROZPORZĄDZENIA Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje związane z przetwarzanie Pani /Pana danych osobowych przez Bretelle – Joanna Franków reprezentowana przez Joannę Franków.
-
Administratorem Pan/ Pani danych osobowych jest Bretelle – Joanna Franków reprezentowana przez Joannę Franków z siedzibą przy ul. T. Mateckiego 21/64, 60-649 Poznań. Z administratorem może Pan/Pani skontaktować się listownie na adres ul. T. Mateckiego 21/64, 60-649 Poznań lub mail: bretelle@bretelle.pl.
-
Administrator danych pozyskał dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, telefon, mail w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i zawartą w jej ramach umową lub podjętym przez administratora na Pana/Pani żądanie działaniem przed zawarciem umowy.
-
Wskazane w punkcie 2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w następujących celach:
a – wysyłanie powiadomień o nowościach, promocjach itp
b – rozpoznania i rozpatrzenia reklamacji dotyczących umów sprzedaży
c – naliczenia należnego rabatu stałej klientki
W przypadku Pana/Pani danych osobowych wskazanych w punkcie 2 podpunkt a – c dane te będą przetwarzane w celu
d – wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej (art. 6 ust. 1 C rozporządzenia)
-
Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych są :
-
Producenci bielizny w ramach realizacji reklamacji.
Będące podmiotami przetwarzającymi Pana/Pani dane osobowe w imieniu administratora na podstawie umowy powierzenia podczas realizacji procesu reklamacji.
-
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a – w zakresie określonym w punkcie 2 oraz w celach określonych w pkt 3 b przez okres w którym, będzie Panu/Pani przysługiwało prawo do dochodzenia roszczeń z tytułu umowy sprzedaży tj. maksymalnie okres 2 lat, a w przypadku dochodzenia roszczeń stwierdzonych tytułem egzekucyjnym (prawomocnym orzeczeniem sądu lub ugoda sądowa) do czasu spełnienia stwierdzonych w ten sposób roszczeń, jednak maksymalnie przez okres lat 10 od uprawomocnienia orzeczenia sądowego lub zawartej przed sądem ugody.
b- w zakresie określonym w punkcie 2 oraz w celach określonych w pkt 3 a i b przez okres dopóki nie wyrazi Pan/Pani woli zaprzestania przetwarzania Pana/Pani danych
c – w zakresie określonym w pkt. 2 w celu określonym w pkt.3 d przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek prawny administratora.
-
Przysługuje Panu/Pani prawo:
– dostępu do swoich danych osobowych w tym prawo do informacji o Pana/Pani danych osobowych
– do uzyskania kopii tych danych osobowych
– do żądania sprostowania danych osobowych jeśli są nieprawidłowe
– do usunięcia danych niekompletnych
– do usunięcia danych osobowych innych niż dane zawarte w dokumentacji finansowo księgowej które, są niezbędne do wypełnienia przez administratora ciążącym na nim obowiązku z racji prowadzenia działalności gospodarczej.
– do ograniczenia przetwarzania danych
– do wniesienia skargi do organu ochrony danych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia niezgodnego z prawem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.
– do sprzeciwu wobec przetwarzania przez administratora Pana/Pani danych osobowych do celów wynikających z tzw. prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją.
– do zgłoszenia, że chce Pan/Pani być „zapomniana” i mamy zaprzestać przetwarzać Pan/Pani dane.
-
Wyżej wymienione prawa może Pan/Pani realizować w każdym czasie, występując z odpowiednim żądaniem.
-
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne oraz jednocześnie jest warunkiem otrzymania rabatu stałej klientki.
-
Konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości skorzystania z rabatu stałej klientki, przyjęcia reklamacji oraz poinformowania o dostawie lub nowościach.
-
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.